اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

بودجه باران

دیروز پس از اقامه نماز جمعه یکی از اعضای محترم شورای شهر رویدر تربیون را به دست گرفت و به شرح فعالیت های این شورا پرداخت: 

ایشان اذعان کردند که بارندگی های اخیر رویدر بواسطه پی گیری های شبانه روزی ایشان و شورای شهر بوده است و در واقع اصلا قرار نبوده هیچگونه بارشی در سطح شهر و منطقه رخ دهد.همچنین توده های بارانزا نیز سهمیه مناطق شمالی بوده که بس از بررسی ها و درخواست های مکرر ایشان با مقامات والا(!) بودجه باران به رویدر اختصاص داده شده و از این بابت باید ممنون اعضای شورا بود. 

آقای شورا در ادامه خبر خوشی را به مردم عزیز رویدر داد و گفت که قرار است بودجه دو سیل دیگر نیز در سال جاری بگیرند که این خبر موجی از شادی را در بین نمازگزاران بوجود آورد و با صلوات فرستادن وی را مورد تقدیر و تشویق قرار دادند. 

در پایان ایشان از رئیس آب و فاضلاب شهر تشکر کردند که در نبود باران با تعبیه لوله های شکسته در نقاط استراتژیک شهر و جاری کردن آب در کوچه ها و معابر سعی در القای حس باران به همشهریان کرده است.

 

نظرات 7 + ارسال نظر
shalshal شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:58 ب.ظ

i think you are always a critic man.why? we can suggest many solutions.i think its best.but i think, not you!its your slogan.
we are unique in this world and other,i you and other people all of us are unique.please be your self,not like other people,specially your friend.its your slogan.
so be your self and study many books about many topics.just study study and study,you will be your self.not like your friend!bay!!!

اقا ما اصلا نفهمیدیم شما چی گفتی نمیشد زیر نویسش کنی؟!
بعدشم بهتره اول نسخه رو برا خودت می پیچیدی اخه شما که انگیلسی بلد نیستی مجبوری انگلیسی رو با این همه غلط نگارشی و گرامری بنویسی؟
عزیزم خودت باش نه مثل یور فرند!

یاکوزا یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:57 ق.ظ

سلام . ازت زیاد شنیدم . لطفا کمی فتیله رو بکش پایین به جون هم بیفتیم کاری ازش صادر نمیشه . نقد کن و راه حلی بده که اجرایی باشه و دست کمک بده

علیک سلام
از من زیاد نشنو .نشیدن این دور و زمونه بیخوده. از من بخون(چشمک)
شما همون کاریو که گفتی بکن منم همین کاریو دارم میکنم انجام میدم
قربونت

بیخیال دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:57 ق.ظ

خیلی خیلی جالبه!!!!!!!
عجب اعتماد به نفسی دارن این شورا های ما(غش غش خنده)

قابل نداره
این بر میگرده به اعتماد بنفس اسطوره(چشمک)

ناطق پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:15 ب.ظ http://http://www.ababile.blogfa.com/

سلام
متنش جالب بود ولی مطلبش رو باید یه کم بیش تر فکر کنم بعد بیام نظر بدم

هر وقت به نتیجه رسیدی در جریانم بذار

مورینیو جمعه 29 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 ق.ظ

مرسی داداش کارت بیسته ولی مواظب باش بعضی هاجنبه ندارن

اره از این بی جنبه ها خیلی میترسم

sijal دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:59 ق.ظ

khak va chuk che jesarataaaaaaaa
migam shenidi gharare esme shuraye ruydar ro be tvileye homayooni taghir bedan?
man ke kheili esteghbal mikonam

این چه حرف نابجاییه
من شاید انتقاد کنم یا با کسی شوخی کنم اما هیچوقت به کسی اهانت نکردم
پیشنهاد میکنم شما هم راجع به حرفاتون یه تجدید نظری بکنی
خواه خودت گفته باشی خواه دیگران!!!

مشاور مدرسه شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:08 ق.ظ http://www.nots.blogfa.com

سلام
این اخرش و خیلی خوب اومدی.!

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد