X
تبلیغات
نماشا
رایتل

اسطوره

مشکل ما


مشکل ما اینه که تقصیرمون رو به حساب تقدیرمون میذاریم!
نظرات (12)
نام :
ایمیل : [پنهان میماند]
وب/وبلاگ :
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
سلام
باهات موافقم
همینطوره
جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:23 ق.ظ
امتیاز: 0 0
پاسخ:
خوشحالم همفکریم
امروزه چه زود همه چی کهنه می شود.نمی دانم چرا تقدیر و تقصیر مرا به یاد جکی و جیل می اندازد!
چه قدر همه چی سرعت گرفته است!چه زیبا تمام مشکلات حل شده اند!دیگر کسی مقصر نیست و دیگر صحبتی از تقصیر نیست!
شیطانک های درون ما همگی با هم یکی شده ان و تنها یک مقصر وجود دارد وآن شیطان بزرگ است!!!تمام مشکلات و تقصیر ها به او بر می گردد.!
دیگر کسی از تقدیر نیز سخن نمی گوید.همه جا و در تمام در و همسایگی ما سخن از تغییر است.ان هم با چه سرعتی!همه دارن از تجدد حرف می زنند؛تجددی که خود قاتل خویش است وباعث از بین رفتگی خود به واسطه ظهور خود می شود.!
دیر زمانی پیش می گفتند جهان از پس انفجاری بزرگ در حال بزرگ و بزرگ شدن است.حال انکه جهان ما در حال کوچک و کوچک شدن است و تازگیها تبدیل به دهکده ایی شده است.!!
شاید ما به ته زمان رسیده ایم!شاید دیگر به اندیشه های خداوند پی برده ایم!و داریم با سرعتی هر چه بیشتر به سوی پیشرفت و تجدد پیش می رویم و یا با همان سرعت در حال سقوط به قهقراییم.نمیدانم!باید به چیزی چنگ انداخت...باید به چیزی چنگ انداخت....شاید این تقدیر ماست و دیگر کسی مقصر نیست!
جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ب.ظ
امتیاز: 0 0
پاسخ:
جه خوب و شیوا تشریح کردی مطلبو
ممنونم که حوصله کردی و این کامنت بلندو کذاشتی
وبلاگت خیلیییی با حال بود.موفق باشی..
شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:58 ق.ظ
امتیاز: 0 0
پاسخ:
مرسی
سلام اسطوره جان اگه میشه منو هم لینک کنید
دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:43 ق.ظ
امتیاز: 0 0
پاسخ:
اول باید ببینم جقد توی راهت ثابت قدمی
تقدیر بی تقصیر نیست‎
دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ب.ظ
امتیاز: 0 0
پاسخ:
اتفاقا توی این یه مورد تقدیر کاملا بی تقصیره!
نوشته: جاوید از [ ایالات متحده آمریکا ] http://blog.javidflasher.com
اگه اینجوریه پس تقدیر ینی چی؟
یه تعریف از تقدیر میخوام
چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ق.ظ
امتیاز: 0 0
پاسخ:
ببین جاوید جان من الان اصلا حوصله ندارم بخوام یه ساعت قضیه جبر و اختیارو برات توضیح بدم فقط همینقدر بدون تقدیر جیزی نیست که هر غلطی خواستیم تو زندکیمون انجام بدیم بعد بیایم بشتش قایم شیم!
با سلام /کارتان عالیه.خسته نباشید.
چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 ق.ظ
امتیاز: 0 0
پاسخ:
ممنون از تعریفت
نوشته: جاوید از [ کانادا ]
حرف شما متین نباید تقصیرای خودمونو بندازیم گردن تقدیر.
اما به نظر من تقدیر روند زندگی ما آدماس که اتفاقای خوب بد توش داره.
و زندگی ما طبق اون جلو میره
البته باید بگم ک ما این اتفاقا رو اسم گذاری میکنیم.در واقع خوب و بدی وجود نداره.ما به اونا میگیم ک خوبن یا بد.
پس این اتفاقا تو تقدیرمون هست و میوفته.
این دو مقوله کاملا مجزاس
چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:39 ب.ظ
امتیاز: 0 0
پاسخ:
جرا فک میکنی تمام کارایی که توی زندکیمون میکنیم همش مو به مو توی تقدیر ماست؟
عزیز من کلی فرق میکنه
تازه تقدیر هم قابل تغییره!
سلام
البته اگه توی انجام کارمون موفق بودیم دیگه ربطی به تقدیر نداره ها
اون موقع خودمون تلاش کردیم!
شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ب.ظ
امتیاز: 0 0
پاسخ:
علیک سلام دکتر جان
اره دیکه،کسی اونور قضیه رو نمیبینه که فقط بلدیم از سمتی نکاه کنیم به ماجرا که بیشتر به صرفه باشه
نوشته: جاوید از [ کانادا ]
این موضوع واقعا پیچیده ایه.بستگی داره چه دیدی نسبت ب تقدیر داشته باشی.اخه تعریفای کاملا متفاوتی دارن و هر کدوم توجیهات قابل قبولی هم دارن.من قبلا در مورد همین تقدیر و سرنوشت بحث کرده بودم اما ب نتیجه مطلوبی نرسیدم واقعا پیچیدس اگه دو تا فیلسوف هم با هم بحث کنن جاهای هست ک آدم شک میکنه.فقط میخواستم تعریفتون رواز تقدیر بدونم.
یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:21 ب.ظ
امتیاز: 0 0
پاسخ:
تقدیر واقعا مسئله بیجیده ای بیشنهاد میکنم زیاد سرتو بخاطر این موضوع بدرد نیاری جون هیجوقت به نتیجه مطلق نمیرسی!
یه جورایی به هم گره خوردن مگه نه؟
پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:48 ق.ظ
امتیاز: 0 0
پاسخ:
اون قسمتایی که خودمون به هم می بافیم اره!
نوشته: ابوعاصم از [ ایران ]
انسان اگه ایمان داشته باشه همواره به تقدیر الهی راضی میشه مشکل اینجاست که انسان های با ایمان دیگه توجامعه ما جایی ندارند..........منشا اصلی تقدیر به تفکرات انسان حول جهان هستی بازمیگردد
شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:24 ب.ظ
امتیاز: 0 0
پاسخ:
اره یک طرف قضیه همینیه که شما گفتی
طرف دیگش هم عدم آگاهیه