اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

کتاب

داشتم میرفتم بندرعیاس یکی از دوستام بهم گفت که یه کتاب هم برام بگیر .رفتم خریدم بهش دادم.پرسید چقدر شد؟ منم چون هم روم نمیشد پول ازش بگیرم و هم خواستم یه پلتیکی بزنم ارزش کتابو بهش نشون بدم، گفتم هرچه قیمت رو جلدشه برو واسه خودمون خوردنی بگیر بیار.خرید و خوردیم و بعد رو کردم بهش گفتم خیلی جالبه نه؟ آدم خوردنی میخره 5 دقیقه طول نمیکشه که اثرش میره ،ولی با همون پول کتاب میخره یه عمر اثرش میمونه...

کمی سرشو خاروند و گفت:حالا این یعنی چی؟!یعنی اینکه باید تا آخر عمر خوردنی برات بگیرم؟!

منو بگو چشام درشت شده بود دنبال دوربین میگشتم زل بزنم توش!!!


پ.ن 1: نمایشگاه کتاب

پ.ن 2: حواستون باشه چه کتابیو برای چه کسی میخرید!

نظرات 19 + ارسال نظر
لیلا پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:04 ب.ظ http://http://manoto1363.blogfa.com/

چه جالب
یه کتاب هم برای ما میخریدی
اگه میشه به کلبه درویشی ما هم یه سر بزنید
خوشحال میشم
موفق باشی

نه دیگه.پشت دستمو داغ کردم!

ساباط پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:54 ب.ظ http://www.sabaat2.mihanblo.com

سلام
آخ آخ گفتی اینجور مواقع آدم میخواد یه فیلیپینی ! بزنه تو دل طرف. جدا بعضی ها رو چه حسابی کتاب می خونن؟

علیک سلام
بعضیا رو حساب بی حسابی میخونن.میخونن که خونده باشن فقط!
نمیدونن گتابه چی گفت و چی میخواست بگه
البته جای شکرش باقیه باز کتاب میخونن خیلیا این یه زحمتو هم به خودشون نمیدن!

یه داوطلب جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:54 ب.ظ http://asheghe50toomani.blogfa.com

از این که به وبلاگ بنده سر زدین و لطف داشتین بسیار مسرورم. من هم از خوندن مطالب شما لذت بردم. امیدوارم این رفت و امدها ادامه داشته باشه. پیروز باشید

ممنونم
انشالله

ناطق شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:15 ق.ظ http://www.ababile.blogfa.com

سلام
از ماجرا که بگذریم
پ ن : خیلی جالب بود
خصوصا دومیش

علیک سلام
ممنونم

ناطق شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:17 ق.ظ http://www.ababile.blogfa.com

راستی یه سوال :
تو رویدر کسی رو سراغ داری امسال قصد رفتن به نمایشگاه رو داشته باشه ؟
اگه سراغ داری حتما خبرم کن
مرسی

نه متاسفانه سراغ ندارم
خبردار شدم چشم

کیمیا شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:27 ق.ظ http://natanaeelian.blogfa.com

سلام.
من اگه جایه تو بودم می گفتم اره منظورمو درست فهمیدی!
اره عزیز شعر اخوانه

اره فکر خوبی بودا
حیف به ذهنم نرسید(چشمک)

باب شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:55 ق.ظ

به نظرت این کارت درسته که حرفی که تو هنت امد رو نمی تونی قورت بدی.اخه همیشه که نمیشه همه حرفا رو زد.مثال میخوای؟مثلا در مقابل والدین آدم نمیتونه همه حرف نظرشو بیان کنه.یا هر نوع نظر انتقادی در مورد دولت و حکومت .اون موقه آدم شاید سرخودشو از دست بده.بس سکوت بعضی اوقات بهتره.این نظر منه.من متوجه شدم هر نظری که باهات موافق نیست و به شکل نامناسب وتوهین امیزی رد میکنی.نمیخوام حالابیای درمورد من...نه دوست عزیز در کل باید برای نظرات غیره احترام قائل شد.یعنی فکر کرده همه غلطن و تو درستی یعنی تو عقل کلی تو اشتباه نمی کنی ؟هر نظری خلاف نظر تو اشتباهه؟

اولا من نگفتم همیشه!گفتم معمولا! واین در مواقعیه که یه حرفیو باید زد یا از حقی دفاع کرد.که دیگران در اون شرایط مشابه ترجیح میدن سکوت کنن و بیخیال قضیه شن!
بعدشم هر کس عقیده ای داره و تا حد امکان سعی میکنه از عقایدش دفاع کنه منم همینطور!من معمولا با نظری که حرف زننده ای بزنه به شیوه ی خودش جوابشو میدم. از من توقع نداشته باشین که در مقابل حرف ناجور لبخند و مهربانی تحویلشون بدم
شاید در مواردی زیاده روی کرده باشم ولی مطمئنا مستحق این همه برخورد ناشایست از طرف خیلیا نبودمو و نیستم(از کامنتایی که بخاطر الفاظ رکیک حذف میشن خبر نداری که!).هرچند که برام اهمیتی نداره

م3طفی شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:39 ق.ظ http://www.3tr.blogfa.com

به طور کاملا حرفت رو قبول دارم گاها خیلی مواقع خیلی انسانها به چیزهایی که دارن با آنها بر خورد میکنند اطلاعات کافی رو ندارند و اینکه هیچ موقع ارزش واقعی اونو نمیدونن.

و این خیلی غم انگیزه...
و تا حدودی حرص در آور!

سارای در به در شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:51 ب.ظ http://1darbedar.blogfa.com

سلام ...

انگار هر چی جلوتر میریم بر تعداد ؛ای کیو سان ؛ های فرا هوشمند افزوده می گردد....
راستش من عاشق خوندن کتابم ... البته بیشتر از نوع رمانش... اما هیچوقت کتاب به کسی هدیه نمی دم ... از بس اطرافم پره از آدم هایی که هیچ گونه پیوندی با کتاب ندارن ... اصلا دلم نمیاد کتاب نازنین را بدم به کسی که قدرش را نمیدونه ... در عوض تا دلت بخواد از هدیه گرفتن کتاب خوشحال میشم ...

خیلی سخته وقتی از بهترین کتابی که تو عمرت خوندی حرف میزنی و طرف مقابلت حتی به حرفات گوش هم نمیده!چون اصلا به کتاب اهمیت نمیده!

اسطوره شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:25 ب.ظ http://ostoore.blogfa.com

سلام
من همیشه دوست دارم برای بقیه کتاب بخرم .هرچند اینکه طرف کی هست رو هم مدنظر قرار می دم .اما برعکس دوست ندارم کسی برام کتاب بخره چون یا کتابی می خرن که خوندی یا کتاب شعر می خرن که اصلا باب میلت نیست .

علیک سلام
کتب خوندن و کتاب هدیه دادن خیلی خوبه
یه اعتراف هم بکنم منم خیلی کتاب نمیخونم(غمگین)
اما امیدوارم فرهنگ کتابخونی بینمون جا بیافته .اخه متوسط آمار کتابخوانی (غیردرسی)ما ایرانیا سه دقیقه در هفتس!!!
جالب اینجاست که آمار هندی ها چند ده برابر بیشتر از ماست!

اشرف مخلوقات شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:40 ب.ظ http://chert-pert.blogfa.com/

خب می خوای کتاب نخریم برا کسی ..اینجوری بهتره !

اینم یه حرفیه

یک آدم معمولی شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:05 ب.ظ http://yek-adam.blogfa.com

کتاب کتاب چه خوبه! حالام تنگه غروبه!!!!!

جونم؟!
یاد اتل متل افتادم

مصطفی شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:28 ب.ظ http://mosixart.blogfa.com/

سلام
برای بعضی ها بهتره خوردنی هدیه داد تا کتاب ! ارزش خوردنی و تنقلات براشون بیشتر از کتابه. اتفاقا 2روز پیش برای یه دوستی یه کتاب هدیه گرفتم و بهش گفتم ببخشید که غیر از کتاب چیز دیگه ای بلد نیستم هدیه بدم... !

علیک سلام
خوب کاری میکنی شما
فقط امیدوارم کتابارو با دقت انتخاب کرده باشی!

بیخیال شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:59 ب.ظ

هیچی مثل شازده کوچولو نمیشه.
شاید به جرات بگم بهترین هدیه ای بود که تا الان گرفتم.
همیشه وقتی دلم میخواد به لحظات خوش فکر کنم میخونمش...

کتابی که هدیه باشه و با سلیقه ات بخونه یکی از بهترین هدایا میشه برات.
موفق باشی و پایدار...

شازده کوچولو که یه دنیای دیگه رو بروت باز میشه
خیلی عالیه
شمام موفق باشی

aReF یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:03 ق.ظ http://chert-pert.blogfa.com

چه جالب بود !!!

به نظر من اگه کتاب ارزش خوندنش رو داشته باشه و آدم ازش چیزی یاد بگیره نمیشه روش قیمت گذاشت و ارزش مالیشو در نظر گرفت !!!

واسه نمایشگاه که من چند تا کتاب فقط واسه خودم میخوام و دیگران هم هرکی بخواد خودش اسمشو میگه !!

و این چیزی بود که میخواستم بفهمونم ولی مثل اینه بدجوری زده بودم به کاهدون!

دیوار یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:21 ق.ظ

از روی درصد کامنت های رکیک و بغض آلود مردم میتونی درصد محبوبیتتو در شهرت حدس بزنی.حالا کاری نداریم برات مهمه یانه.ولی روزی خودت بخوای درصد تنفر مردم رویدر رو نسبت به خودت عنوان کنی با اون کامنتایی که سراغ داری خدای درصد رو جند میزنی.زیر ٩٠%؟؟؟

من با اون کامنتا تنها چیزی که دستگیرم میشه میزان تربیت خانوادگی برخی آدماست!!!
من نه مثل بعضیا سرکوچه وایسادم یقه گیری کردم
نه مثل یه سری از دیوار مردم بالا رفتم
نه مثل یه سری دیگه کلاه سر اینو اون گذاشتم جیبشونو خالی کنم
نه هم مثل خیلیا دنبال ناموس کسی بودم
راه خودمو راست اومدم راست رفتم

comix یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:40 ق.ظ

اولا که یه آره می گفتی خوب بودا !!
دوما تا تو باشی دیگه پلیتیک نزنی!!
سوما به نظر من خوب نیست به کسی کتاب هدیه بدیم، چون معلوم نیست اون طرف هم از همون کتابی که به نظر من خوبه خوشش بیاد.. مگر اینکه اون طرف رو خیلی خوب بشناسی و بری مطابق سلیقه اون کتاب بخری...
نمیدونم! همیشه کتابایی که خودم می مردم واسشون رو (!) وقتی به یکی کادو دادم نمرده واسشون(!) . حس میکنم اینجوری کتابه حیف میشه!

اره(این مال قبلی بود)
اره(این مال همین بود)
در جواب سوما هم بگم که اگه آدم بدونه که طرف مقابلش از چجور کتابی خوشش میاد همونو هدیه بده به قول بیخیال جزو بهترین هدیه ها میشه
وگرنه هم توی ذوق خودت میخوره هم طرفت

یه گرافیست ( همون هنرمند) چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ب.ظ http://graphiclass.blogfa.com/

خداییش راست میگی : حواسمون باشه واسه کی کتاب میگیریم . یه چیزی اینقدر جذابه که دوست دارم همه مطلباتو بخونم . ولی چون وقت ندارم گذاشتم یه دفعه دیگه .

برای من که همیشه همینطور بوده .بدیش اینه که بدجوری توی ذوق آدم میخوره!
ممنونم بازم سر بزن

Barannn جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:59 ق.ظ

اَاَاَاَاَاَاَ دوستت چه نکته سنجههههههههه..!!

بدجوری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد