اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

شازده کوچولو 2


"راستش من دوست دارم دیگران مشکلات مرا جدی بگیرند!"

نظرات 8 + ارسال نظر
آیدا یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:35 ب.ظ http://yekhekayat.blogfa.com/

باور کنین سلیقه تون حرف نداره تو انتخاب دیالوگ های مسافر کوچولو.من وقتی این جمله رو خوندم کاملا حال گوینده رو درک کردم .

منم دقیقا حس شمارو داشتم

ممد یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:38 ب.ظ http://yguyi

اخه مشکلات که یکی دو تا نیست جیگر

پس چنتاس؟

یک مجرد یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:24 ب.ظ http://<!-- Start Audio blog code www.Pichak.net --><p align="ce

؟ !
؟ !
؟ !

ابوعاصم دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:22 ب.ظ

راستش برادر اگه خوب فکر کنیم اگه همه ی مسلمونا مشکلات همدیگرو جدی میگرفتند مشکلی باقی نمیموند
میموند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شما هم همیشه در تصوراتتون توی مدینه فاضله سیر میکنین
شرط مسلمونا نبود اگه همه ادما مشکلات همو جدی می گرفتند هیچوقت مشکلی پیش نمی اومد!
ولی کجا این خیال که عملی بشه!!

ابوعاصم سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:11 ق.ظ

چون جدا از ان انسانیت برام معنی نداره
منظور از همه در جامعه ما همون جامعه اسلامی ماست پس خارج از دایره مدینه فاضله بحثی نیست....

یعنی جدا از دایره اسلام انسانیت برات معنی نداره؟!!

ابوعاصم چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:11 ق.ظ

نمیگم نداره چون ادمای هستن که مسلمون نیستند اما انسانیتشون از مسلمونا بالاتره اما میگم برای داشتن اون اگر این راه رادر پیش بگیری خود به خود این حس درونت به وجود میاد.

قطعااگه بشه خیلی چیزا حل میشه.ولی حیف که خیلی دور از وجود ما آدماست...

یه کی دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:23 ب.ظ

من اصلا نفهمیدم چی میگی ؟؟؟؟؟؟؟؟

Barannn جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:30 ق.ظ

خو منم دوست میدارم ..
دِ آخه جدی ن دیگهههههههه..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد