اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

هنرمند

در این پست برخلاف بقیه پستام راجب دوتا خواننده نوشتم

در صورت تمایل به ادامه مطلب مراجعه کنین

امروز داشتم توی سایت های موسیقی می گشتم حالت تهوع بهم دست داد وقتی چشمم به این عکس افتاد و تعداد دفعاتی که برای دانلود آهنگش کیلک شده بود.اخه این آدم چه فکری کرده ورداشته این عکسو گذاشته برای اون آهنگ مزخرف تر از عکسش؟اخه ملت ما به چیه این ادم نگاه کردن که شیفتش شدن؟ اینکه نه تیپ و قیافه داره نه صدا نه آهنگش به درد میخوره و نه شعرش و نه تنظیمش.فقط تنها چیزی که داره محبوبیته که نمیدونم اونم از کجا اومده!
ترانشم خودتون اینجا دانلود کنین گوش بدین قضاوت کنبن



چن روز پیش با چنتا از بچه ها نشسته بودیم و راجب خواننده های بومی استان حرف میزدیم.اول بحث اسم هادی آرمین اومد وسط و اونا گفتن که هادی ارمین هنرمند نیست و ترانه هاش مزخرفه.هرچه دلیل و برهان آوردم زیر بار نرفتن که نرفتن.امروز داشتم اهنگاشو گوش میدادمو لذت میبردم و یه لحظه تو ذهنم اونو با مجید خراطها مقایسه کردم.این آدم برعکس خراط ها همچی داره هم تیپ و قیافه داره هم صدا داره.هم آهنگاش عالیه هم شعراش بی نظیره فقط تنها چیزی که نداره موقعیتی که حقشه
بنظرم  حتی کسانیکه بندری ندونن از اهنگاش لذت میبرن
اهنگ دکمه و پسینی رو دانلود کنین و قضاوت کنید



پ.ن: دوستان هرکی آهنگ محلی خودشونو داره که قشنگه و فکر میکنه واقعا هنرمنده خوشحال میشم برام لینک دانلودشو بفرسته

نظرات 38 + ارسال نظر
پیچک خاطره ها پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:56 ق.ظ http://girl-winter.blogfa.com/

سلام خوبید؟
یادم رفته بود اینجارو!
الان اومدم عرض ادبی کرده باشم و تشکر!

ممنونم خوش اومدی

مهشید/شرح بی نهایت پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:21 ق.ظ http://hekayatidegar.blogfa

اینکه واضحه پول بده روی سبیل شاه ناقاره بزن نه قیافه نه صدا نه استعداد شرط لازم برای خوانندگی و هنرپیشگی نیست پول پارتی کفاف میکنه

ولی بنظر من مجید خراطها با پارتی نیومده 4 تا ترانه مزخرف خوند 4 مزخرفتر از خودش خوششون اومد.
برا همین منم میخوام یه البوم بدم بازار و فقط توش اه و ناله و گریه کنم و بعضی جاهاشم های های بزنم زیر گریه.یه گیتارم میگیرم دستم الکی با سیماش ور میرم.فکر کنم بترکونه البومه نه؟

ماهی سیاه کوچولو پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:44 ق.ظ http://ooldooz.persianblog.ir

مهم ترین درد اینه که کارهای خوب و با کیفیت مجال دیده شدن ژیدا نمی کنند و سلیقه مردم را انبوه کارهای ضعیف موجود در دست گرفته است !
ای درغ و درد...

واقعا حیفم میاد گاهی می بینیم یه هنرمند زحمت کش مغلوب یه ادم منفعت طلب میشه

آیدا پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:04 ق.ظ http://yekhekayat.blogfa.com/

فلک به مردم نادان دهد زمام امور
تو اهل فضلی و دانش همین گناهت بس

فکر کنم زمام مراد صحیح باشه

به هر حال ممنونم
ادمای اهل فضل و دانش با قانون دنیا تناقض دارن دیگه

آیدا پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:10 ق.ظ http://yekhekayat.blogfa.com/

هنرمندای امروز به پشتوانه فرهنگ خانمان سوزی که از هر طرف راهی ایران است بر چشم های بچه های ساده لوح ما کار می کنند .اینان به عجیب ترین و چندش آور ترین ظاهر متوسل می شوند تا پیروزی مقطعی بدست آورند پس تعجب نکنید.بگذارید چند روزی بپلکند و برای همیشه بروند.

فکر نمی کنم چند روزی بپلکند و برن اینا دارن روز به روز جا پای خودشونو محکمتر می کنن!

بی سلیقه پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:49 ب.ظ

مطلبتون رو خوندم واقعا سوال خوبیه.چرا یکی که از نظر شما هیچ چیز خاصی نداره باید در جامعه چندملیونی ما این همه معروف و شاید محبوب بشه.
ولی مطمئن هستم که چیزی در درون و شاید بیرون این شخص وجود داره که منو شما از داشتنش محرومیم.که میتونه یه صفت خوب باشه و یا هزارها موارد بد.
تفکر حاکم بر اکثریت جامعه ما باعث مشهور شدن این چنین اشخاصی در سطوح مختلف سیاسی و فرهنگی و ورزشی و.....شده.
و اینکه از نظر شما این شخص هیچ چیز واسه گفتن نداره خاص بودن شما نسبت به عموم رو می رسونه.که مطمئنا برای شما بسیار لذت بخشه.
با شناختی که از دور نسبت به شما دارم بازم مطمئنم که با تلاش و مطالعه و درون گرایی عمیق تر نسبت به حال حاضر.خاص تر و مورد علاقه تر برای جامعه خاص خواهید شد.نه برای چند تا رای دهنده!!!!!!!

اون چیزی که در درون این ادما وجود داره حس منفعت طلبیه نه کمال هنری.به نظر من ادمایی که آه و ناله ای می خونن و یا شیش و هشتی کار میکنن منفعت طلبن دنبال شهرت و ثروت بی دردسرن که به دست هم میارن و اصلا براشون مهم نیس چی تحویل جامعه میدن و اینکه آیا اینی که خوندن میشه اسمشو گذاشت کار هنری یا نه.
بحث خواننده های خاص با مردمی هم کاملا فرق می کنه و خودش یه مقوله جداییه.روی صحبت من راجب همین خواننده های مردمیه که اکثر قریب به اتفاقشون هنرمند نیستن
از بابت تعریفتون هم ممنونم

اون منم پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:35 ب.ظ

سلام اسطوره جان
اره راست میگی دقیقا همین طوره این روزا همه خواننده شودن ولی یکی نیست که یک اهنگ خوب بخونه
چندتا خواننده مزخرف امدن آبروه هر چه خواننده هست بردن.







بهتره بگی هر چه خواننده هست اومدن آبروی چنتا خواننده واقعیه هم بردن

ابوعاصم پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:52 ب.ظ

وووووووووااااااللللللللللللللللللللهههههههه(والله)

والا!

فی فی پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:02 ب.ظ http://fifidivane.blogfa.com

ببخش!دیشب حواسم پرت بوده فکر کردم گفتی :اگه جواب بدی نفرینت می کنم!ببخش دیگه غصه می خورم!یه شعر واست می گم از دلت در میارم تا فردا!خوبه!بیا توی پست جدیدم بخون!فی فی و حرفش!

خب اگه این کارو بکنی از دلم در میاد

فی فی پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:04 ب.ظ http://fifidivane.blogfa.com

مرده شور همه شون رو ببرن!احمق ها!ولشون کن!

اره منم ترجیح میدم وقتی انقد خواننده خوب کمه بگم مردشور همشونو ببرن!

فاطیما پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:18 ب.ظ

سلام
وبت واقعا‌ْ زببابود
بیشتر پست ها را خوندم و لذت بردم
ممنون و موفق باشی

علیک سلام
ممنونم
به اندازه انگشتای یه دست ادمی مث شما پیدا نمیشه که بیاد بیشتر مطالب وبمو یه جا بخونه
متشکرم

فی فی پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:52 ب.ظ http://fifidivane.blogfa.com

اشو بیا همین الان پستم رو گذاشتم!

اوووومدم...

مستوره پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:25 ب.ظ http://www.bist9.blogfa.com

راس میگی!!!
اگه نکست پرژن استارو دیده باشی برنده ی یه دوره ش رضا شیرکانی بود.
همیشه همین استعدادو داشته ...همیشه میگفت بابا من خیلی با ا ستعدادم بیاین منو کشف کنین اما هیچکدوم از دور و بریاش پول نداشتن کمکش کنن تا اینکه اونجا معروف شد...خیلیا هستن که با همچین استعدادی هیچوقت به جایی نمیرسن...باعث تاسفه!!!
(صدای خراطها رو که میشنوم دیوونه میشم به معنای واقعی گوش خراشه!!!)

من next persian star رو ندیدم اما کلیپی که اقای شیرکانی توی مرحله اولیه اجرا کرده بودو دیدم و بسیار لذت برم و هنوز هم توی سیستمم دارم
خیلی خوشحال شدم الان از شما شیدم که برنده شده!
و خوشحالم که اینجا همه با من هم عقیده هستن

ساباط پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:47 ب.ظ http://www.sabaat2.mihanblog.com

سلام
اول تکلیف رو با خراط ها و متین دو حنجره و مزخرفهایی مثل اینها روشن کنم از همشون متنفرم و دلم می سوزه برای موسیقی این مملکت. اینها اگه معروف شدن به خاطر چند تا جغله بی مغزه که آهنگاشون رو گوش میدن وگرنه استعداد کیلو چند؟
اما در مورد این همشهری شما. آهنگ دکمه رو که گوش دادم به زور جلوی خودم رو گرفتم که گریه نکنم یه چیزی ته دلم غنج زد و یه لحظه یاد ناصر عبداللهی نازنین افتادم. پسین هم خوب بود اما ریتم دکمه رو بیشتر دوست داشتم. راستی تو لهجه من پسین یعنی بعد از ظهر نمی دونم تو این ترانه چه معنی میده . معنی خیلی کلمات رو نفهمیدم اما معنی کلی ترانه برام مفهوم بود. یه خواننده بوشهری هم هست به اسم رضا شیرخانی ( شیرکانی) عاشق صدا و ترانه هاش هستم به خصوص ترانه های محلیش. هادی آرمین هم صدای خیلی دلنشینی داره باعث تاسفه اگه نتونه تو این بلبشوی بازار موسیقی کار کنه. شما که همشهری اون هستید باید بهش امید بدین. نسل خراط ها و بقیه هم زیاد دووم نمیاره. البته اگه مردم سلیقه موسیقیاییشون نشه مثل سینما که برن 9 میلیارد بریزن تو جیب ده نمکی. ببخشید خیلی حرف زدم و البته پراکنده.

علیک سلام
این جغله های بی مغزی که گفتی چنتا نیستن یه ملتن برای خودشون!
راجب(!) خوانده هم استانیمون هم خوشحالم که همون حس خوبی که فکر میکردم داره رو عقیده داری
معنی پسینی هم همون بعدازظهره که خودتون گفتین
من فکر میکنم این روند رو به رشد گرایش مردم به سمت مزخرفات ادامه پیدا کنه و امیدی ندارم روزی بیاد که لااقل بیشتر مردم با ما هم عقیده باشن
ممنون از اظهار نظرتون

ساباط پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:49 ب.ظ

زاستی من شرمنده ام اما راجع به درسته و نه راجب

اولا باید بگم که من میدونم "راجع به" درسته.به حد کفایت سواد نگارشی دارم.اما چون از زبان محاوره برای نوشتن مطالبم استفاده میکنم اینجوری مینویسم.چون در محاوره به این نحو ادا میشه
دوما اون مطلب شمارو خصوص همین کلمات خوندم و همیشه وقتی می خوام این کلمه رو بنویسم حواسم هست
انتظار داشتم زودتر از اینا گیر بدی

عمران پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:20 ب.ظ http://omrannotes.blogfa.com

من خوشبختانه حتی اسم این خراطی رو هم نشنیده بودم. آهنگ گوشخراشش هم فقط برای اینکه بتونم نظرم رو بگم تا آخر گوش دادم. فقط یک کلمه برای توصیفش کافیه: مزخرف!

آهنگ بندری بسیار زیبا و دلنشینی بود. تا حدی میفهمم بندری. چون فاصله ما تا بندری ها به اندازه پایتخت نشین ها زیاد نیست و تا حدی اشتراکاتی داریم. ترکیب موسیقی زیبا و آلات موسیقی سنتی و هنری و شعر محلی زیبا.
واقعا همونطور که اشاره کردین حق ایشون مثل خیلی ها مثل ایشون خورده شده.
دریغا که نگذاشتند با موسیقس سنتی و محلی کشور که غنی از هنر شعر و موسیقی است آشنا شویم و اینه که متاسفانه آمار دانلود خراطی باید بیشتر از ایشون و امثال ایشون باشه.
بالاخره الخبیثین للخبیثین لطیبات لطیبین.

اگه به موسیقی غنی و کهن بومی هر منتطقه از ایران بخصوص جنوب توجه بیشتری میشد قطعا معضل خواننده های مزخرفی مث همین خراطها رو نداشتیم!
خب پس شما هم از صدا و اهنگ هادی ارمین خوشتون اومد
خوشحالم و ممنونم که نظرتونو گفتین

neqab پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 ب.ظ

بازم فقط میتونم بگم کاملا با نظرتون موافقم هادی آرمین رو واقعا دوست دارم نه به خاطر تیپ و صداش به خاطر صدای دلنشین و با احساسش...چیز زیادی ازش نمیدونم فقط ترانه هاشو دارم و چند تا عکس ازش دیدم گاهی وقتا آدم یه چیزایی رو میشنوه و فکر میکنه چقدر حرفاش شبیه منه شاید داره از زبون من حرف میزنه ...

منم تا اونجا که از کاراش دیدم بسیار ادم هنرمند و جنتلمنیه
واقعا از اهنگاش لذت می برم و فکر میکنم استحقاق خیلی بیشتر از اینهارو داره!

آیدا پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ب.ظ http://yekhekayat.blogfa.com/

ممنونم از توجهتون البته هر دو تو نسخه های مختلف استفاده میشه. و من نتونستم آهنگ ها را دانلود کنم ظاهرا اینترنت مشکل داره اما یه کمی که شنیدم از سوز صدای خواننده خوشم اومد به محض شنیدن براتون نظر میذارم.

پس چیزی نمیگم و منتظرم کامل بشنوی تا نظرتونو بدونم

Armin پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:56 ب.ظ

دقیقا باهات موافقم...
می خوام جبران کنم در حقت...ببین اسطوره جان دوستام عاشق این خراط هان در صورتی که حرام باشه اگر من یه مولکول لذت برده باشم از این صوتش و ملودیش...

چیو جبران کنی در حقم؟
منو یکی از دوستام وقتی آهنگ جدیدی از مجید خراطها میاد بیرون گوش می کنیم خداییش خیلی خوبه به اندازه دیدن فیلم مستربین خنده داره و باعث میشه دل و جیگرمون حال بیاد . مخصوصا وقتی میگه سه و چار و پنج و شیش تیغارو پشت هم بزن!

Armin پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:03 ب.ظ

تا آینا دان بشن منم برات کردیشو بیارم ...
بومی کردی..
هزار مدلش هست هر مدلشو به هزار آلبوم خراط هاا نمیدم...
از روزبه بدم یا هانی؟؟
اول روزبه آهنگ کوچ:

http://www.dastan.eu/Roozbeh%20CD%20(Koch)%202010/Roozbeh-01-2010%20[Koch]%20[www.Dastan.se].mp3

اینا که خیلی قشگ بود
داداش اگه بازم از اینا داری از ما دریغ نکن!
هرچند که حتی یه کلمه هم نفهمیدم چی میگه اما حس خیلی خوبی داشت ملودی خیلی قشنگی داشت
ممنون

Armin پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:08 ب.ظ

http://www.dastan.eu/Roozbeh%20CD%20(Koch)%202010/Roozbeh-05-2010%20[Xewni%20Jurekem]%20[www.Dastan.se].mp3
افتخاره اینارو شنیدم...
خیلی عالی بود...
ملودی دلنشین و تاثیر گذار..با اینکه شاید ۱۰ درصدشو فهمیده باشم ولی عالی...

راستی شما کردین نه؟
اصلا فکرشو نمیکردم
ممنونم بخاطر اهنگا

مهشید/شرح بی نهایت جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 ق.ظ http://hekayatidegar

آلبوم بیرون دادن یک کلکی هم داره اگر خواستی آلبوم بدی بگو یادت بدم

خب بگو دیگه
دیشب نیم ساعت نشستم نصف کاستم اماده شد مونده امروزم یه نیم ساعت دیگه وقت بزارم تا آلبوم جنجالی سال(!) اماده ورود به بازار شه!

رژ لب صورتی جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:43 ق.ظ

هر کسی یه سلیقه ای داره
بی انصافی نباشه ولی چندتا از آهنگهای خراطها واقعا قشنگن
مثل پاییز ، دریا و.............

بلاخره با یه طرفدار اقا ممممجججید خان هم آشنا شدیم
لینک دانلودشو برام بزار گوش میدم و قول میدم منطقی نظرمو بگم چطوره؟

رژ لب صورتی جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:46 ق.ظ

شما هم رفتن یه عکسی از خراطها گذاشتین که خیلی دیجیتالیش کردن عکسای بهتر از اینم داشت می تونستین بذارین نمی دونم کدوم آهنگشو گذاشتین کاش اسم اهنگه رو نوشته بودین

توی عکس دیگش یعنی زیر ابرو بر نداشته؟سرمه نزده به چشماش؟پرفسوریش انقد ضایع نیس اونوقت؟
اسم اهنگش "کنسل 2011 ریمیکس"(!!!!)

جاوید جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 ب.ظ http://blog.javidflasher.com

هادی کارش فوق العادس.
پارسال یه کلیپ رو آهنگه بی خبر که با مهرشاد خونده بود زدم.تو سایت بندریها دات کام و ۰۷۶۱گذاشتن متاسفانه دانلودش به پای آهنگ علی موسی زاده ؛چراغ خانه زنن؛نرسید!:دی
اونم اجرا تو عروسیه سورو . ..
نمیدونم چرا این ملت بد سلیقن این همه!
ولی خدا خیرشون بده ملت حال میکنن با هاشون!
این هم کلیپه بیخبر هادی آرمین:
http://javidflasher.persiangig.com/Clip-bikhabar-by-javidflasher.zip

کلیب شما رو دیدم پیشنهاد میکنم هرکی ندیده دانلود کنه.خوشحالم که شهرمون یه همچین هنرمندی مث شما داره جاوید جان و متاسفم که قدر کاراتون مث هادی ارمین دونسته نمیشه!

سارای : در به در : جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:28 ب.ظ http://1darbedar.blogfa.com

سلام...

اول عذر میخوام بابت تاخیری که در پاسخ به شما داشتم ... این روزها زیاد فرصت نت اومدن پیدا نمیکنم ...

و اما آهنگ ها ...

توضیح ضروری اینکه که من در زمره ی اون دسته از انسان های فسیلی هستم که چیزی از موسیقی سر در نمیاره و زیاد هم آهنگ گوش نمیده .... بهتره بگم ... بندرت گوش میدم ... بنابراین نظر من اصلا نمیتونه ... کارشناسانه یا حتی از روی شناخت و آگاهی باشه و صرفا ... بیان حسی هست که در زمان شنیدن آهنگ ... در من ایجاد میشه ...
به همون دلیلی که در بالا گفتم .. . نه مجید خرطها را میشناسم و نه تا به حال آهنگی ازش شنیدم ... اینی شما گذاشتی هم چون ...فیل *تر شکن ندارم ... نشد گوش کنم ( به حمدالله!!!) ... اما کاملا میدونم منظورت چیه ... هرکی از ننه اش قهر میکنه ... رفته و یک مزخرفی خونده و اسم خودش را گذاشته خواننده ... شنیدم شبکه ای هست - توی ماهواره - که با گرفتن ۲ میلیون تومن ... کلیپ و آهنگ را از هرکسی قبول میکنند و پخشش میکنند ... تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل ....
غیر این ... از همین صدا سیمای وطنی ...صداهای انکر و الاصواتی ... گاهی میشنوم که ... باعث میشه سریع خاموششون کنم ...
اما این هادی خان خوش قیافه ای که شما لینکش را گذاشتید ... هر دو آهنگ را دلنشین بود ... صدای خواننده آزار دهنده نبود و نرم توی گوش مینشست ... گرچه به نظر نمی اومد صدای پرورش داده و کار شده ای باشه .... منظورم اینه که ... خیلی حرفه ای نبود ... ترانه ها را شرمنده ... معناشون تقریبا نفهمیدم ... اما سوزی داشت که برام خوش آیند بود ...
دیگه اینکه ... ملودی اولی (دکمه) را بیشتر پسندیدم ...
مجموع همه ی اینایی که گفتم ... میشه ... برای منی که اهل گوش دادن نیستم .... گوش دادنش ... کاملا خوشایند بود ....
امیدوارم ... جوابم خواست شما را پوشش داده باشه ...
ببخشید که زیاد شد .

جالبه الان که نظرتونو خوندم رفتم چک کردم دیدم جدی جدی لینک مجید خراطها فلیتر شده در حالی که تا دیشب کار میکرد.دست برادران فلیتر چی درد نکنه که شب و روز و تطعیل و غیر تعطیل نمی شناسن.سرعت عملشون هم در حد تیم ملی برزیله!
از بابت نظرتون هم خیلی ممنونم

lمهشید جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:52 ب.ظ

اگر هنوز نصفه آلبومت مونده بگم.................
برای اینکه ارشاد بهت جواز بده حتی اگر خواننده اونور آبی هم باشی کافیه آهنگ اولت رو با یه مضمون انتظار برای امام زمان بخونی دیگه با بقیه ش کار ندارن چی باشه.........

نه دیگه .میخوام زیر زمینی پخش کنم بهتره ادم بیشتر معروف میشه

رژ لب صورتی شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:24 ق.ظ

یعنی هادی شما زیر ابرو بر نمیداره
میخوای سه سوته دیجیتش کنم برات مثل ماه بشه

منکه ندیدم بر داره
اره میخوام می تونی مث ماهش کنی؟

سارا شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:40 ق.ظ http://sara-parsi.ir

فقط زمان نشون میده که هنرمند واقعی کیه. این از معدود قوانین کم استثناست!

امیدوارم

[ بدون نام ] شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:01 ب.ظ

بازم آهنگ قشنگ سراغ داشتی بزار تا دانلودش کنیم. قربون آقا.

مرسی ببینم چی میشه

[ بدون نام ] شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:41 ب.ظ

مثلا واسه بعضی پستات آهنگ بزار برای دانلود
مثل دیوانه متفکر

ممنونم ولی علاقه ای ندارم
خدا رو چه دیدی شایدم انجام دادم

سر ساعت 3 صبح سه بار سوت میزنم یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:59 ب.ظ

بگذارید دلشان خوش باشد ....

اره گل گفتی

angel یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:28 ب.ظ http://angelmehraboon.blogfa.com/

تیغو بردار دستامو خط خطی کن تلافیه
عمری من زدم به قلبت تو نگقتی کافیه
...

نگار دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:08 ق.ظ http://manotomishavimma.blogfa.com


این آقاهه مجید خراطهاست؟

واه واه من یه بار اتفاقی یکی از آهنگاشو گوش کردم انگار که داره نوحه می خونه و گیره می کنه


این ملت ما هستن دیگه کاریشون نمی شه کرد

یه دوست هنرمند دارم، استاده موسیقی کلاسیکه می گه گوش کردن زیاد به خزعبلات باعث می شه توقع آدم از هنر و موسیقی پایین بیاد، به همین خاطر هم از این چرندیات استقبال کنه اینه حکایت میدم کم توقع ما دیگه

اسطوره دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:25 ب.ظ http://ostoore.blogfa.com

سلام
ازآهنگ دکمه بیشتر خوشم اومد .معنی بعضی از کلمات رو که توی قسمت آخر آهنگ پسینی بود رو نفهمیدم ولی در کل می شه ارتباط برقرار کرد با این آهنگ ها.
راستش من اصلا آهنگ های مجید خراط ها وخیلی از خواننده های جدید رو گوش نمیدم .

آیدا پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ب.ظ http://yekhekayat.blogfa.com/

بازم میگم از سوز صدای خواننده خوشم میاد اما یه مقدار شل می خونه صداشو رها نمی کنه رها کردن صدا از تو حلق و گلو باعث صلابت صدا می شه وقتی به صدات ایمان داشته باشی محکم و پر احساس می خونی من فکر می کنم این خواننده ی بزرگوار نسبت به خواندن خودشون ایمان ندارند انگار تو خوندنم منتظر دید دیگرانن.اما در هر صورت خوب و قوی شروع کردن آهنگ و ریتم و هماهنگی صدا با هم خوبه کلمات خوب می شینه زیر و بم کردن و اوج شعرو خوب فهمیده اما بازم میگم تردید تو خوانندگیش کاملا مشخصه.موفق باشن و پیروز.ممنونم که ما را به این آهنگ های خوب دعوت کردید.

ممنونم که نقدش کردی

aa .aa شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:05 ب.ظ

بقیه پسته آره والله برو گم شو

[ بدون نام ] شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:50 ق.ظ

درباره مجیداینطوری حرف نزنیداحترامتون رونگه دارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد