اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

مسافرکش ها به بهشت نمی روند 3

از بندر لنگه میخواستم برم بندر خمیر.راننده اومد و اول کرایه هاشو جمع کرد

مردی که لباس بلوچی پوشیده بود بهش یه ایران چک 50 تومنی داد اونم بقیشو برگردوند

بیشتر به نظر پاکستانی میومد...

موقع سوار شدن رانندهه دید که گرمه و همه معطلن گفت من بدون 5 تا مسافر حرکت نمیکنم!

هر چه گفتیم که حق نداری سوار کنی و جا تنگ میشه و... فایده نداشت

بلاخره از روی ناچاری دونفر راضی شدنو جلو نشستن

خواستم وسایلمو بزارم صندوق عقب جا نداشت آخه پر از جنس قاچاق کرده بود

مجبور شدم ساک و سایلمو تا بندر خمیر روی پام بزارم

چند کیلومتر که از که از شهر دور شدیم راننده قیافه جدی ای گرفت و رو کرد به بلوچه

گفت: کجایی هستی؟

-بچه زاهدانم

-دروغ میگی معلومه پاکستانی هستی!میخوای تحویلت بدم؟

فهمیدم برا اون 50 تومنی دندون تیز کرده

بلوچه فوری کارت ملیشو در آورد و نشونش داد

راننده ضایع شد! حالا داشت هی ماسمالی میکرد

من که دیگه حسابی داغ کرده بودم بازم سعی کردم خودمو کنترل کنم

فقط بهش گفتم میشه انقد حرف نزنی بجاش صدای پخشو زیادتر کنی؟

امان از این مسافر کشا!

نظرات 17 + ارسال نظر
مهشید سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:10 ب.ظ http://hekayatidegar.blogfa.com/

آه ه ه ه از این همه ناامنی

و آه از این همه نادانی!

دوست قدیمیت چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:06 ق.ظ

سلام اسطوره من واقعا با شنیدن این حرفها آدم از زندگی نا امید میشه یکی نیست به اون راننده بگه مگه نمیخوای با اون پولت شکم زن و بچه ت رو سیر کنی؟ تو که به خیال خودت فکر میکنی و زرنگی سر همه رو کلاه گذاشتی بدوون که عقوبت کارت رو بزودی در همین دنیا خواهی دید اینو من بهش ایمان آوردم که آزار مردم - حق خوری - پایمال کردن حقوق مردم هم این دنیا و هم اون دنیا سرت خواهد آمد بازم ممنوووون از همین یادآوری هات لااقل یه راننده خودمون هست که این مطالب رو بخونه و خدای ناکرده مرتکب اشتباه نشه

سلام دوست عزیز من
وقتی یکی دوبار اول اون پول حروم از گلو پایین بره دیگه بقیش راحتر پایین میره
بعضیا هم اصلا توی باب این حرفا نیستن
خق با توئه پول حروم فوری اثر خودشو توی این دنیا نشون میده

آرمین آران چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:30 ق.ظ http://aranlar.blogsky.com

ملت رفتن تو نخ چاپیدن همدیگه

ملت تو نخ چاپیدن هم بودن این چیز جدیدی نیس داداش من

نگار چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:54 ق.ظ http://manotomishavimma.blogfa.com


امان از مسافرکش ها


اما همشون بد نیستن اکثرا خوبن و زحمت کش نباید به خاطر اقیت حق اکثریت رو پایمال کرد

بنظر من این چیزی که گفتین صحیح نیست
اکثرشون آدمای خوبی نیستن! فقط تنها تعداد کمی شون آدم خوبی هستن!

آیدا چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ب.ظ http://yekhekayat.blogfa.com/

تو هر قشری یه سری آدم بد و سود جو وجود دارن اما تو قشر راننده ها بیشتر آدما می خوان بیشتر از حقشون بگیرن این گرونی بنزینم که شده مزید بر علت!!!!!

اولا این روزا اکثر مسافرکشا ماشینشون گاز سوزه
دوما اگه بنزین گرون شده قیمت کرایه ها رفته بالا
سوما بی ادبی و کلاشی راننده ها که ربطی به این موضوعات نداره

مهشید چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:03 ب.ظ http://hekayatidegar.blogfa.com/

اگر کافی نت تعطیل نمیکنه اگر اکانت تموم نمیشه سر بزن به وبلاگم

الان داری متلک میندازی نه؟

neqab چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:38 ب.ظ

مسافر کشی مقوله ی خیلی مهمیه چون مسافر کشها رابطه مستقیمی با مردم دارن و باید دارای اخلاق و رفتار حسنه و با حوصله زیاد و همین طور رفتار خیلی محترمانه ایی داشته باشن که تو جامعه ما اصلا به این مقوله توجه نمیشه ... باز تو شهر ما یه کم وضع بهتره من به شخصه به مسافر کشهای شهرمون احترام میزارم اما یه جورایی شده که هر کسی از همه جا مونده و هیچ شغلی نداره رو به مسافرکشی میاره مخصوصا ایستگاه کنگ لنگه که 90 درصدشونم قاچاقچین هر کس مثل من و شما یکی دو بار گذرش به همچین ایستگاه هایی بیفته از هر چی مسیر و مسافر کشه زده میشه چون آدم اصلا تو ماشینشون احساس امنیت و آرامش نمیکنه واسه مسافراشون احترام قائل نیستن حداقل یه ذره به شغلشون احترام بذارن بد نیست...

دقیقا همینطوره حرف دل منو زدی
چیز دیگه باقی نمونده که اضافه کنم
ممنون

سر ساعت 3 صبح سه بار سوت میزنم چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:02 ب.ظ

شما خیلی جرات می کنی با همچین آدمایی میری تو جاده!

خب وقتی ادم مجبوره میگی چیکار کنه؟
چقدر باید منتظر بشه تا یه راننده ادم حسابی به پستش بخوره

ساباط چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:31 ب.ظ http://www.sabaat2.mihanblog.com

سلام
من کشته مرده این نوشته هات درباره مسافرکش ها هستم

علیک سلام
منم کشته مرده ی نظراتت هستم
مرسی

غلامرضا پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:24 ق.ظ http://azarkade.blogsky.com

درود بر شما، دیروز یکی میگفت مادرزنها به بهشت نمیرن! شما هم که اینطور میگی پس بالاخره کی بهشت میره؟ آذرکده

اصولا تعداد آدمای خیلی کمی میرن بهشت که احتمالا ما هم جزوشون نیستیم

یک مجرد پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:13 ب.ظ http://mojaradha20.mihanblog.com/

الله رحم کنه و بس . . .

خدا رحم میکنه این بنده هان که به هم رحم نمی کنن

عمران پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:28 ب.ظ http://omrannotes.blogfa.com

بلانسبت بعضیشون که میشناسم و خیلی آقا هستند ولی اکثرا یکی از بی انصاف ترین افراد هستند. حداقل توی شهر مزخرف ما.
از بس از اینا کشیدم هر جور شد با هر جور بدبختی گفتم باید یه ماشین بگیرم

نمیدونم چرا اینجوریه توی دبی ماشین های مسافر کشی همه از یک نوع هستند.راننده لباس فرم پوشیده و خیلی شیک و مودبه فقط یک مسافرو سوار میکنه و به مقصد میروسنه بعد میره مسافر بعدیو سوار میکنه.ماشیناشون مجهز به جی پی اس هستند و تاکسی متر دارن.توی ممکلت ما یکی از این موارد هم وجود نداره که ادم دلش خوش بشه لا اقل!!!!

نگار شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ق.ظ http://manotomishavimma.blogfa.com


یه وقتایی بد نیست خودمون رو جای آدمای دیگه بگذاریم

کار کردن توی شراسط سخت واقعا روی آدم تأثیر می ذاره

کار کردن توی شرایط سخت دلیل نمیشه که ادم انسانیت خودشو از یاد ببره یا بخواد نون حروم سر سفره ببره دوست من!

مهسا شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:13 ب.ظ

اره واقعا یکی از دردهای جامعه است

کی اصلاح بشه این وضعیت خدا میدونه

محمد یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:48 ق.ظ

وب لاگ نویس ها به بهشت نمی روند

اونم شاید...

سر ساعت 3 صبح سه بار سوت میزنم چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:41 ب.ظ

وجدانش رفته مسافرت

نه احتمالا وجدانش لای پولاش گیر کرده

من شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:01 ب.ظ

جمله آخرتون جالب نیست. "امان از این مسافرکش ها" یعنی همه شون اینجورین و این درست نیست.

قبلا هم گفتم مسافرکشای خوب هم پیدا میشه ولی اونقدر کمن که به چشم نمیان ضمنا قصد جسارت نداشتم و این چیزیه که هست و باید قبول کنی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد