اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

عید همگی مبارک

دوستان آشنایان ما رو حلال کنید.ماه رمضان هم تمام شد با کلی خاطرات

یادش بخیر

 

نظرات 3 + ارسال نظر
داداش کوچولو سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 06:19 ب.ظ http://dor.blogsky.com


لَیسَ العیدُ لِمَن لَبِسَ الجَدید انَّما العیدُ لِمَنْ خافَ الوَعید
( عید برای کسی نیست که لباس جدید بپوشد بلکه عید برای کسی است که از انذار خدا بترسد )

با عرض سلام خدمت دوست عزیزم عید سعید فطر رو به شما تبریک میگم و از خدا میخوام که طاعات و عبادات ما و شما رو قبول کنه .

ممد گشاهی چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:13 ب.ظ

می گن من این کد را برای تو درست کردم اینا تو قسمت کدهای آمار در تنظیمات وبلاگ کپی کن اگه نتونستی تو ویرایش قالبت اون آخرش کپی کن کد جالبیه بهد برو تو وبلاگتا ببین



<!-- Begin WebGozar.com Counter code -->
<script language="javascript" src="http://webgozar.com/c.aspx?Code=246543&t=counter"></script>
<!-- End WebGozar.com Counter code -->


Barannn جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:43 ق.ظ

متاسفانه اون موقع نبودم..
ایشالله امسال..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد